Vistar Media lanceert dynamisch advertentiemateriaal voor DOOH |Digital Signage vandaag

2022-05-21 12:20:07 By : Ms. xianyun lou

Volgens een persbericht van het bedrijf heeft Vistar Media, een leverancier van software voor digitale out-of-home-promotie, creatieve mogelijkheden vrijgegeven voor elk DOOH-scherm dat is aangesloten op het Vistar-aanbodplatform."Dynamisch creatief materiaal blijft de out-of-home-industrie vooruithelpen, waardoor berichten mogelijk worden die in hoge mate kunnen worden aangepast aan relevantie op een specifiek moment in de tijd en in een specifieke gebruikssituatie zonder dat er eindeloos handmatig werk voor nodig is", zegt Laura Brandes, groepsdirecteur bij Rapport, een OOH plannings- en inkoopbureau, zei in de release."Door dynamisch creatief met digitale schermen te combineren in een volledig geautomatiseerde capaciteit, ontgrendelt een nieuwe manier van denken als het gaat om het plannen en kopen van out-of-home media."Omdat OOH-media een verscheidenheid aan formaten, spelersoftware en -hardware omvat, is het moeilijk om dynamisch advertentiemateriaal te leveren dat correct wordt weergegeven op meerdere verschillende netwerken.Digital signage-netwerken gebruiken een verscheidenheid aan contentmanagementsystemen, waarvan vele propriëtaire, niet-standaardondersteuning voor dynamische content hebben.Hoewel HTML5 standaard is voor online dynamisch advertentiemateriaal, verwerkt elk CMS in OOH de ondersteuning voor HTML5 anders, waardoor voor elk netwerk aangepaste advertentiemateriaalitems nodig zijn."Adverteerders investeren tegenwoordig veel in creatieve strategie voor hun digitale kanalen en het dynamische creatieve aanbod van Vistar stelt ons nu in staat om dat uit te breiden naar de fysieke wereld via out-of-home," Debbie Drutz, president van Novus Canada, een onafhankelijk mediabureau gespecialiseerd in planning en het kopen van media, zei in de release."Onze inkopers kunnen met precisie en efficiëntie buitengewone datagestuurde campagnes tot leven brengen."Vistar heeft een gestandaardiseerde specificatie ontwikkeld voor een dynamisch creatief formaat voor DOOH dat werkt op DOOH-softwarestacks.Deze oplossing is ontwikkeld om flexibiliteit te bieden bij het werken met verschillende externe datafeeds, of een adverteerder nu eigen data of voorkeursdata heeft of met Vistar wil werken om een ​​provider te identificeren."Dit is een game changer", zei Ian Dallimore, VP van digitale groei en programmatic, Lamar Advertising Co., het moederbedrijf van Vistar Media, in de release."Door schaalbare dynamische creatieve mogelijkheden te bieden, wordt out-of-home een gelijk speelveld met andere digitale mediakanalen. Adverteerders kunnen boeiende campagnes maken die reageren op gegevens uit de echte wereld en in de echte wereld worden geactiveerd."Meld u nu aan voor de Digital Signage Today-nieuwsbrief en ontvang de topverhalen rechtstreeks in uw inbox.Al lid?Log hieronder in.log in of registreer nuU kunt zich op deze site aanmelden met uw inloggegevens vanaf een van deze Networld Media Group-sites: